hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Even voorstellen: Ella

Ella - voordekunst

Het aantal crowdfundingprojecten op voordekunst stijgt nog iedere dag. Gelukkig hebben wij sinds 1 oktober een waardevolle toevoeging aan ons team om al deze creatieve aanmeldingen in goede banen te leiden.

Wij stellen je met veel plezier voor aan onze nieuwe projectassistent Ella!

Hoi, ik ben Ella Kuijpers en de nieuwe projectassistent bij voordekunst. Het is een feest dat ik nu mag werken op de plek waarvan ik al langere tijd hoopte er ooit te mogen werken. 

Onlangs ben ik afgestudeerd aan de bacheloropleiding Algemene Cultuurwetenschappen, waar alle kunstdisciplines aan bod kwamen. Ik ben fotografe, ontwerp mode en zing op verschillende plekken. Naast deze praktische kant, vind ik het interessant om te ontdekken hoe kunst via crowdfunding een bestaan kan krijgen. Na dit jaar hoop ik veel geleerd te hebben over nieuwe manieren van kunstfinanciering, ter voorbereiding op een master in het buitenland. Ik heb enorm veel zin in de komende tijd bij voordekunst!

Groetjes Ella


Ben je na het lezen van deze testimonial 
ook enthousiast over voordekunst geworden en wil je meer weten over onze projecten? Bekijk hier ons volledige overzicht!

Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen, evenementen en projecten doe je natuurlijk via onze nieuwsbrief of een van onze andere kanalen, FacebookTwitter en Instagram!

Plaats een reactie

Tagwolk