hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Leendert – singer-songwriter – wil een EP opnemen met daarop drie liedjes die één verhaal vertellen. De EP wordt uitgebracht in een hoes die de vorm krijgt van een drieluik; op de drie ‘panelen’ van het drieluik worden de liedjes en het verhaal verbeeldt in een collage van foto’s en tekeningen.

In de aanloop naar Salon voordekunst op 22 september in de Amsterdamse Stadsschouwburg stellen we de kandidaten aan je voor. Zij strijden tegen elkaar om de hoofdprijs van 5% van het doelbedrag. Iedereen is welkom om te komen kijken. De entree is maar € 6,- (voor studenten zelfs maar € 3,-), één euro twintig per optreden, omdat het crisis is! De deelnemers vertellen aan de hand van vier vragen waarom ze meedoen aan deze culturele spelshow en wat ze precies doen! Vandaag de laatste uit de rij van vier: EP Leendert + Artwork

Kom je vanavond kijken??

Waar mensen mij van kunnen kennen?
Sommige mensen kennen mij omdat ik hun zoon ben, maar dat zijn er niet zo veel. anderen kunnen mij kennen van huiskamerconcerten door het land of de Grote Prijs van Nederland 2012.

Waarom ik mee doe aan Salon voordekunst?
Ik doe mee omdat ik graag nieuwe oren vind voor mijn muziek.

Waarom mensen naar mij moeten komen kijken en steunen tijdens Salon voordekunst?
Kom en steun: muziek heeft oren nodig en oren muziek; zo eenvoudig kan het zijn
beschrijven waarom mensen mij moeten steunen met mijn project, maar ik ben een singer-songwriter en kan mijn verhaal pas echt vertellen als ik zing.

Wat ga ik laten zien?
Ijzer, een duivel, wijn en overmoed: alle ingrediënten voor een apocalyptisch liedje dat de burger moed geeft.

Plaats een reactie

Tagwolk