hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Met mijn nieuwe album Fighting Wildfires wil ik zoveel mogelijk mensen in het hart raken en daarom zoek ik steun voor het persen, verspreiden en marketen van mijn cd via voordekunst.nl

In de aanloop naar Salon voordekunst op 22 september in de Amsterdamse Stadsschouwburg stellen we de kandidaten aan je voor. Zij strijden tegen elkaar om de hoofdprijs van 5% van het doelbedrag. Iedereen is welkom om te komen kijken. De entree is maar € 6,- (voor studenten zelfs maar € 3,-), één euro twintig per optreden, omdat het crisis is! De deelnemers vertellen aan de hand van vier vragen waarom ze meedoen aan deze culturele spelshow en wat ze precies doen! Vandaag nummer drie van vier: Lavalu!

Waar mensen mij van kunnen kennen?

Ik denk dat mensen mij vooral kennen van mijn live concerten. Van de Uitmarkt, Paradiso, Montreux Jazz (CH), The Hague Jazz en de Parade tot Stukafest. Live spelen is voor mij de ultieme ervaring, geen bungee jump of drugs kunnen op tegen de vervulling en de kick van een concert geven met mijn eigen muziek. Daar doe ik dit allemaal voor. Daarnaast kennen mensen misschien mijn debuutalbum Hope or liquid courage, of hebben daarover gelezen in bijv. de NRC next, Het Parool, de Viva, OOR, Revolver, de Pers, Metro e.a. die interviews en recensies hebben gepubliceerd. Of ze kennen met uit het theater omdat ik naast singer-songwriter actrice ben die o.a. gespeeld of gecomponeerd heeft bij Stella Den Haag, Tafel van Vijf en muziektheater De Plaats.

Waarom ik mee doe aan Salon voordekunst?

Mijn plaat Fighting Wildfires moet de wereld in! Drie jaar lang heb ik bloed, zweet en tranen in deze opnames gestopt en ik grijp alles aan om het laatste maar oh-zo-belangrijke deel van cd-persing en marketing te financieren. Ik heb in de eerste week 20% van mijn streefbedrag binnengehaald wat geweldig is, maar ik heb nog een spannende weg te gaan.

Waarom mensen naar mij moeten komen kijken en steunen tijdens Salon voordekunst?

Ik kan pas echt mijn passie delen als ik aan een piano zit. Mijn filmpje op voordekunst.nl is daarom ook een studio-clip van een lied. Ik zou graag in de perfecte woorden willen beschrijven waarom mensen mij moeten steunen met mijn project, maar ik ben een singer-songwriter en kan mijn verhaal pas echt vertellen als ik zing.

Wat ga ik laten zien?

Een sneak peak van dit nieuwe album Fighting Wildfires! De liedjes branden in mijn vingers, ik heb er zo lang aan zitten werken in een cocon… nu mag ik ze eindelijk laten horen.

Geef een reactie

Tagwolk

