hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Caecilia Rasch

 

We zijn blij want we hebben weer een nieuwe stagiair. Sinds afgelopen week is Caecilia bij voordekunst aan haar stage begonnen. Momenteel hebben we dus even twee stagiairs in huis want ook Danae is er nog. Luxe! Caecilia stelt zich graag even aan jullie voor:

Hoi! Ik ben Caecilia Rasch, en ik studeer Cultureel Erfgoed aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (Reinwardt). Dit jaar ga ik afstuderen, en ik heb de mazzel dat ik mijn afstudeerstage bij voordekunst mag doen. Eerder dit jaar heb ik voor mijn minorproject, de Museumstraat Amsterdam, zelf een project op voordekunst gehad. Leuk dus, om nu eens aan de andere kant te staan! Wanneer ik niet bezig ben met studeren, werken of stagelopen kun je mij meestal wel vinden in een museum of ergens op de fiets door Amsterdam. Ik ben gek op muziekjes draaien voor mijn vrienden, koffie leuten en natuurlijk op mijn kat Bob. Ik ga van september tot februari aan de slag bij voordekunst, dus je ziet mij vast nog wel voorbijkomen!

Welkom Caecilia!

Geef een reactie

Tagwolk

