hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Een van de belangrijkste kenmerken van een succesvolle crowdfunding campagne is dat je als maker zichtbaar bent. We adviseren dan ook iedereen die een project bij voordekunst aanmeldt, om zelf het project te presenteren in de video bij het project. Dit is ontzettend belangrijk. Onderzoek en de praktijk wijzen namelijk uit dat mensen aan andere mensen geven. Hoe persoonlijker een project, des te groter de kans op succes. Natuurlijk moet je er wel meer voor doen om je project succesvol gefinancierd te krijgen, maar door zelf zichtbaar te zijn, ben je al een heel eind op weg. Laatst werden we er echter op gewezen dat we zelf helemaal niet zichtbaar zijn op onze site. Schande! Daarom hebben we fotograaf Martijn Gijsbertsen (een bekende van voordekunst, zijn project Turning 65 is vorig jaar succesvol gefinancierd en ligt inmiddels in de winkels) gevraagd om portretten van ons te schieten. Hierbij het resultaat. Naast het vaste voordekunst team, worden we ondersteund door 1 of 2 stagiaires. Eerder deze maand hebben we afscheid genomen van Talitha Snel, sinds afgelopen week is Danae Bos als stagiair bij voordekunst aan de slag.

 

Joost Cras, zakelijk directeur, joost@voordekunst.nl

Roy Cremers, initiator en projectmanager, roy@voordekunst.nl

Nico Voskamp, projectmedewerker, nico@voordekunst.nl

Kristel Casander, projectassistent, kristel@voordekunst.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Tagwolk

%d bloggers liken dit: