hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Adventskalender 21 december

Image

Vandaag in de advent een filmpje en een brief door Frederik Kaak van Circus Treurdier. Weten hoe het afloopt? Doneer dan via http://voordekunst.nl/vdk/project/view/1767-treurteevee

Lieve fans,

Het zijn de donkere dagen voor Kerstmis
En we willen licht in de duisternis
En dus is het goed dat de teevee bestaat
Het medium van het licht
De zingende lamp
Het levende licht
Ik ben het levende licht en ik dans over uw scherm
Ik ben duizend kleine lampjes en die lampjes vertellen een verhaal,
een verhaal van barmhartigheid, hoop,
en liefde.

Kerst is een kans
Een kans op iets beters
Geef elkaar een kans

Circus Treurdier geeft mij die kans. Met Treurteevee.
Eerder maakte ik successhows zoals “Kaak Graait Raak” en “Kaak Die Maakt de Mensen Blij”.
Enthousiaste reacties, hartverwarmende fanmail en uitzinnige
vrouwen waren mijn deel. Ook in Duitsland.
“We willen meer!” (“Wir wollen mehr!”) klonk het geregeld.
Ik neem mijn fans serieus.
En dus zijn wij bezig met het ontwikkelen van nog meer shows.
Nog meer onvergetelijke televisiemomenten.
Nog meer Kaak.

Maar papa werkt niet voor gratis
En daarom vraag ik u om hulp
Juist nu met Kerst
Want Kerst is een kans
Straks wordt u wakker op Kerstochtend en dan heeft u een kans
Dan heeft u de kans om iets te doen
Pak die kans
Steun Treurteevee en geef mij ook een kans
Geef mij dat zetje en laat het licht niet doven
Doneer een bedrag op voordekunst.nl
En straks dans ik over uw scherm
En het licht stroomt uw huiskamer binnen
Het is geven en ontvangen
Ik wens u een verrukkelijk Kerstfeest.

Warme Kerstgroet,
Frederik Kaak

Geef een reactie

Tagwolk

