hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Deloitte

Vanaf dit najaar gaat voordekunst nauwer samenwerken met Deloitte. De samenwerking betreft een pilot van een jaar en heeft als doel onderlinge kennis uit te wisselen en projecten van voordekunst een breder draagvlak te bieden.

Eerder dit jaar verzorgde voordekunst met De Cosmic Carnival een muzikale invulling voor het evenement ‘De Data Driven CEO’ van Deloitte in de Maastoren. Voor zowel The Cosmic Carnival, als voordekunst en Deloitte was deze samenwerking een succes. Reden te meer om de samenwerking te continueren.

‘Ik hoop voordekunst-projecten, Deloitte en het bedrijfsleven met deze samenwerking dichter bij elkaar te kunnen brengen. Waarbij beide werelden elkaar kunnen versterken op zowel commercieel als creatief vlak’, aldus Marco Dalmeijer, Senior Online Creative Marketeer bij Deloitte.

Dit betekent onder meer dat Deloitte tijdens evenementen voordekunst-projecten en voordekunst als platform de kans biedt om te pitchen voor een divers publiek. Ook brengt Deloitte voordekunst-projecten onder de aandacht bij haar meer dan 4.500 medewerkers in Nederland. Daarnaast zal Deloitte haar kennis inzetten bij de doorontwikkeling van voordekunst.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Tagwolk

%d bloggers liken dit: