hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Joan voordekunst

Mijn naam is Joan Homs Gomez, woonachtig in Amsterdam en sinds september stagiaire bij voordekunst. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar van de studie Cultureel Erfgoed aan de Reinwardt Academie. Voor mijn afstuderen ben ik bezig met een onderzoek naar projecten bij voordekunst. Mijn afgelopen weken op stage waren erg prettig en leerzaam. Ik hoop de komende maanden nog veel te leren en bij te dragen aan mooie projecten.

Geef een reactie

Tagwolk

