hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

20

Dag lieve mensen,

De verborgen problemen van een Voordekunstenaar in de kersttijd; hoe combineer je de spirituele boodschap van licht en vrede met het ongegeneerd bedelen om geld?

Lastig, ik kwam er niet helemaal uit….

Hopelijk voelen jullie mijn oprechte gedrevenheid voor mijn project én mijn betrokkenheid bij de minderbedeelden van deze wereld toch door mijn liedje heen en steun je mij (en Serious Request) via Voordekunst.

Hoe dan ook: allemaal een hele goede kerst en een mooi en fijn 2013. En dat meen ik!

Klik hier om te doneren aan Daar komt de Boegieman!

Geef een reactie

Tagwolk

