hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

voordekerst – Lavalu

19

ONTVANG EEN HOME RECORDING VAN MIJN FAVORIETE KERSTSONG

Gezien de kerstdagen en mijn aversie van te zoete kerstliedjes heb ik zelf een beroemde kerstsong opgenomen, waarvan de tekst mij erg raakte. Als jij vóór 1e Kerstdag mijn album met minimaal €35 steunt dan krijg jij deze recording als mp3 toegestuurd!

Wil jij een ander sfeertje op kerstochtend, dan de geijkte WHAM! of Mariah Carey? Doneer dan nu en ontvang deze exclusieve track in je mailbox.

Klik hier om te doneren!

Warme groet en koester elkaar met Kerst (en daarna),

Lavalu

Geef een reactie

Tagwolk

