hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Het nieuwe album van Bart van der Lee vol prachtige muziek, in samenwerking met goede muzikanten en vormgevers voor een CD, een vinyl/plaat en een videoclip!

In de aanloop naar Salon voordekunst op 22 september in de Amsterdamse Stadsschouwburg stellen we de kandidaten aan je voor. Zij strijden tegen elkaar om de hoofdprijs van 5% van het doelbedrag. Iedereen is welkom om te komen kijken. De entree is maar € 6,- (voor studenten zelfs maar € 3,-), één euro twintig per optreden, omdat het crisis is! De deelnemers vertellen aan de hand van vier vragen waarom ze meedoen aan deze culturele spelshow en wat ze precies doen! Vandaag nummer twee van vier: Bart van der Lee!

Waar mensen mij van kunnen kennen:
Van onder meer “Noorderslag”, “Popronde 2011” en “de Grote Prijs van Nederland 2011” en ik heb meegedaan aan het televisieprogramma “de Beste Singer-songwriter van Nederland”.

Waarom ik mee doe aan Salon voordekunst:
Ik kan alle support en donaties ontzettend goed gebruiken om mijn doelbedrag te halen!

Waarom mensen naar mij moeten komen kijken en steunen tijdens Salon voordekunst:
Ik zal nog nooit eerder voorgedragen nummers van mijn aankomende album spelen.

Wat ik ga laten zien:
Ik ga voornamelijk laten horen hoe mooi de muziek is die op mijn nieuwe album zal komen te staan.

Geef een reactie

Tagwolk

