hét platform voor crowdfunding in de creatieve sector

Voor het produceren van zijn CD ‘Beste meneer Halsema,’ deed zanger Marijn Brouwers een beroep op crowdfunding via voordekunst. Binnen een periode van 10 dagen was hij al bijna aan de beoogde 100% financieringsgrens. Dat ging hard! Gelukkig voor Marijn biedt voordekunst vanaf dit jaar de mogelijkheid om door te gaan wanneer het doelbedrag is bereikt.

Een uitgelezen kans dus voor Marijn. Een nieuw doelbedrag van 150% zou zijn CD nog beter maken! Inmiddels staat Marijn op een comfortabele 124% met nog bijna vier weken te gaan. ‘Beste meneer Halsema,’ is daarmee het eerste project op voordekunst dat ruimschoots door het dak van 100% heen gaat. Een hele prestatie.

‘Met al een kwart meer aan donaties dan verwacht, wordt er straks nog meer mogelijk. Ik kan binnenkort hopelijk 12 liedjes opnemen in plaats van 10 en kan met meer muzikanten werken. Dankzij voordekunst.nl en mijn eigen netwerk heb ik een grote groep mensen weten te bereiken. Het promoten van dit project gaat via mijn site en andere social media, perfect hand in hand met voordekunst. Daarmee is kunst in combinatie met internet en crowdfunding voor mij een enorme eye-opener en stimulans. Ik ben echt dankbaar en enthousiast met zoveel support en donateurs’, aldus Marijn Brouwers.

Samen met zijn pianist Marc-Peter van Dijk werkt Marijn voor deze CD samen met producer/arrangeur Sebastiaan Koolhoven.

De release datum van ‘Beste meneer Halsema,’ staat gepland op 7 juni.

Geef een reactie

Tagwolk

